cum vinzi in social media

În mediul online îți e mai ușor să ajungi la publicul țintă și în niciun caz nu trebui să aștepți ca el să afle și să vină la tine, ci tu trebuie să-i ieși în întâmpinare și să-i arăți calea spre business-ul tău.

Unde să dai de el? Păi, la momentul actual, majoritatea populației are cont pe măcar o platformă Social Media. Trebuie doar să știi să ajungi la publicul tău țintă și cum să faci ca acest fapt să-ți crească vânzările.

Iată câțiva pași simpli și concreți care te vor ajuta să vinzi mai mult în Social Media:

  1. Află pe ce platformă se află cei mai mulți fani ai tăi.

Fii activ pe mai multe platforme social media în același timp. După o perioadă de timp vei observa pe care ai cel mai mult impact.

Concentrează-te pe acea platformă și pe ceea ce vrei să obții: vânzări. Totuși, nu uita că aceasta este o platformă de socializare iar cei înregistrați sunt acolo ca să se destindă și nu să fie presați sau saturați de reclame.

Stabilește o legătură cu ei, fă-i să înțeleagă că tu ai ceea ce ei au nevoie și căuta, apoi direcționează-i către procesul de cumpărare.

  1. Optimizează-ți site-ul.

Trebuie să le oferi fanilor și potențialilor tăi clienți o pagină de destinație mobile friendly. Fă în așa fel încât navigarea pe site-ul tău să fie simplă și totodată încărcarea paginilor să fie rapidă.

Studiile din domeniu indică faptul că mobilul este cel mai utilizat device la momentul de față, așa că e mai mult decât necesar să-ți optimizezi site-ul. Nu mai amână. Fă-o cât de curând, astfel riști ca fanii tăi să părăsească site-ul chiar înainte de a vedea în detaliu ce conține el. Nu vrei asta, nu?

  1. Simplifică procesul de cumpărare.

Arată că-ți pasă de timpul clienților tăi și fă în așa fel încât procesul de cumpărare să nu necesită pași laborioși, 10 mii de click-uri și chestiuni de completat. Fă-i să ajungă exact la ceea ce au nevoie și să poată comanda simplu și rapid.

  1. Îndeamnă-i să ia o decizie.

Acest fapt îi ajută foarte mult în cazul în care aceștia sunt indeciși. De exemplu, folosește ori de câte ori e nevoie butoanele call-to-action de pe Facebook. E ca și cum ai mai pune o greutate în balanța lor în procesul de gândire, ca și cum le-ai da dreptate că într-adevăr au nevoie și trebuie să cumpere acel produs.

Totodată, în cazul site-ului, poți chiar să-i direcționezi direct către apel, astfel încât să dea telefonic comanda și să simplifice și mai mult procesul.

  1. Află părerea lor despre serviciile tale și încurajează-i să o împartă cu ceilalți.

Sunt mulțumiți de produs? E ceea ce au căutat? Dacă da, îndeamnă-i să scrie despre asta (de exemplu un review public pe platforma de socializare). Ceilalți au nevoie de mărturii clare pentru a le fi mai ușor să ia o decizie de cumpărare.

  1. Fă-i să revină la tine.

Dacă ai făcut în așa fel încât să fie mulțumiți de produsele și serviciile tale, cu siguranță clienții vor reveni. Dacă nu, vezi cum poți rezolva situația. Oferă variante de a schimba situația.

De exemplu, dă-le posibilitatea de a putea returna produsul în cazul în care nu sunt mulțumiți, de a-l schimba în cazul în care nu se potrivește sau oferă-i altceva în schimb. Orice ar fi, doar să fie mulțumit în final. Plus că va aprecia efortul tău de a-i satisface nevoile și astfel e posibil să revină la tine și altă dată.

Tu folosești Social Media pentru a ajunge la clienții tăi?

Citește și 5 pași pentru a obține imagini de calitate de folosit pe Facebook

Tagged on:         

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *