În ultimii ani, pe lângă aspectul general al Facebook-ului, tab-urile și modul acestuia de a funcționa, simbolurile s-au dezvoltat și ele.

Astfel, nu doar că acele emoticoane mici și simple de la început s-au schimbat și au prins o înfățișare mai modernă și atrăgătoare, ci s-au implementat și alte simboluri, cum ar fi cele emoji, care te ajută să interacționezi cu o postare sau pe care le poți utiliza atunci când vrei să-ți exprimi o stare pe Facebook.

De ce toate acestea? Păi, nu uita că vorbim despre o rețea de socializare. Așa ești încurajat să-ți exprimi sentimentele față de trăirile tale sau ale celor din jur. Aceste simboluri îți vin în ajutor pentru a te putea exprima mai bine, mai concret.

Cum te ajută aceste simboluri să te apropii de fani, în cazul în care vorbim de un business? Păi, aceștia:

  • vor aprecia faptul că ești deschis și nu eziți să-ți exprimi părerea exactă, să o împarți cu ei;
  • te vor simți mai familiar, mai apropiat lor, căci aceste simboluri vor sparge acel zid rigid ce apare uneori între client și business;
  • vor deveni la rândul lor mai deschiși în a interacționa cu tine. E mai simplu să te exprimi printr-un simbol decât prin cuvinte și, mai ales, este o cale amuzantă;
  • simboluri îi destresează și îi face să fie mai receptivi la informația ce le-o oferi;

Totuși, ca în orice alt aspect al vieții, ori exces dăunează. Așa că trebuie să ai grijă să nu cazi în ridicol.

Utilizarea excesivă de simboluri, mai ales toate într-o singură frază, vor deruta fanii iar mesajul și sentimentele tale vor fi greu de descifrat.

Utilizează cu moderație aceste simboluri și doar atunci când într-adevăr ai ceva de transmis și vrei cu adevărat să o faci. Astfel acestea vor fi în avantajul tău și relația cu fanii de pe pagina businessului tău va deveni mai strânsă.

Tagged on:             

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *