În ultimii ani, pe lângă aspectul general al Facebook-ului, tab-urile și modul acestuia de a funcționa, simbolurile s-au dezvoltat și ele. Astfel, nu doar că acele emoticoane mici și simple de la început s-au schimbat și au prins o înfățișare
Dacă abia ți-ai propus să intrii în lumea Social Media și nu știi ce și cum să procedezi, îți recomandăm să citești cartea scrisă de Guy Kawasaki și Peg Fitzpatrick: „Arta rețelelor sociale”. Suntem oameni și implicit avem nevoie să
Hashtag-ul, acel diez urmat de un cuvânt sau un grup de cuvinte, e o modalitate folosită pe rețelele de socializare cu scopul de a tăgui și aduna mesaje din aceeași categorie. Da, acesta este rolul lui: să grupeze mai multe
În mediul online îți e mai ușor să ajungi la publicul țintă și în niciun caz nu trebui să aștepți ca el să afle și să vină la tine, ci tu trebuie să-i ieși în întâmpinare și să-i arăți calea
În primul rând hai să ne lămurim ce este CTR-ul. Click Through Rate sau rata de click se referă la raportul dintre numărul de click-uri și numărul de afișări al unui anunț din campania Adwords în rezultatele de căutare. Ce
Fie că vrei doar să adaugi conținut pe pagina business-ului tău sau că vrei să creezi reclame, imaginile pe care vrei să le folosești trebuie să fie corespunzătoare. Și nu doar că trebuie să aibă legătură cu mesajul pe care
Având în vedere că numărul utilizatorilor români de Facebook a trecut pragul de 9,6 milioane, deținerea unui pagini pentru afacerea ta e aproape vitală. E mult mai ușor și practic să te apropii de clienți tăi prin mediul online. Ajungi
Te-ai decis să-ți promovezi afacerea și brandul să-ți devină cunoscut. Totuși, scopul final e altul: clientul să acționeze atunci când interacționează cu businessul tău. Să facă o conversie, cum îi spunem noi, cei care lucrăm în marketing. În funcție de