cum sa obtii conversii

Te-ai decis să-ți promovezi afacerea și brandul să-ți devină cunoscut. Totuși, scopul final e altul: clientul să acționeze atunci când interacționează cu businessul tău. Să facă o conversie, cum îi spunem noi, cei care lucrăm în marketing.

În funcție de domeniu dar și de obiectivele tale, conversia poate lua forme diferite. Poate consta în cumpărarea unui produs, în completarea unui formular, înscrierea la newsletter sau crearea unui cont pe site-ul tău.

Și totuși, cum îl faci pe client să acționeze așa cum vrei tu?

Întâi de toate trebuie să-ți cunoști publicul țintă. Trebuie să știi ce vrea și ce are nevoie. Mai apoi trebuie să îți dai seama cum îl poți tu ajuta să-și satisfacă aceste dorințe și nevoi personale. Ai cum și cu ce să-l ajuți? Atunci nu-ți rămâne decât să-l convingi de acest lucru.

Creează campanii de promovare ce scot în evidență faptul că tu ai ceea ce el are nevoie. Construiește mesaje puternice și folosește-te de imagini relevante și convingătoare. Ai grijă ca acestea să ajungă fix la cine trebuie.

Ai făcut toate acestea și încă nu ai nici o conversie? Atunci înseamnă că poate nu ai transmis mesajul cum trebuie. Tocmai de aceea e recomandat să nu te axezi doar pe un model de reclamă, ci să înceri mai multe variante.

În felul acesta vei afla mai concret preferințele publicului tău țintă, vei afla exact ceea ce-l face să interacționeze și îți vei putea da seama cum trebuie procedat și ce trebuie schimbat astfel încât să acționeze așa cum vrei tu și conversia să aibă loc.

Nu e greu, nu necesită pierderi în buget, ci doar atenție pentru a observa clientul și timp pentru a-l face să-și dea seama că tu ești ceea ce el caută și are nevoie.

Tagged on:             

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *